torstai 22. marraskuuta 2012

Päivitystä

Mä oon tänään aloittanut vaatekaappien päivitys- projektin. Ihana kyllä kun kaapista rupeaa taas löytämään jotain. Kaapista löytyi vaatteita joiden olemassa olon olin unohtanut kokonaan, ja nehän tuntui osa kuin uusilta ;) 

Mulla on tapana vähintään kerran vuodessa ottaa kirppispöytä pariksi viikoksi. Mä oon sen verran innokas ostelemaan kaikkea, niin vaatteita kuin tavaraa kotiinkin, että jos en välillä myisi turhia tavaroita pois, niin meidän talo alkaisi pikkuhiljaa käymään melkoisen ahtaaksi.



S:n lelulaatikonkin voisi jo päivittää, rupeaa käymään jo ahtaaksi yksi kori. Kummasti jo noinkin pieni lapsi kyllästyy samoihin kotona oleviin leluhin vaikka niitä on olevinaan paljon. Tänään käytiin naapurin tytöillä leikkimässä ja siellä tuntui kiinnostavan kaikki lelut ihan erilailla. Kotona taas paljon vanhoja, tylsiä leluja kiinnostavampia on sähköjohdot, takan luukut, ym. kaikki vaaralliset jutut. 

Huomenna (tai itseasiassa tänään kellonviisareista päätellen..) jatkuu kaappien raivaus ja leivotaan taas nimpparikakkua. Ehkä saadaan vieraitakin :)

-Emmi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti